SELAMAT DATANG KE DUNIA MEMBUAT DUIT DI INTERNET DALAM MALAYSIA!

BLOG INI MERUPAKAN BLOG RASMI SISTEM CGPRo (Commission Generator Pro) IAITU SATU SISTEM YANG MENAWARKAN ALAT PROMOSI BERBENTUK
EMAIL AUTORESPONDER YANG DIBANGUNKAN OLEH KAMI SENDIRI DI http://www.komisen.com/.

--------------------------------------------------------------

Blog ini juga membincangkan
dengan serius tentang pelbagai tips,teknik dan alat-alat bantuan promosi secara percuma dan berbayar untuk sama-sama kita
membuat duit di Internet untuk pasaran Malaysia dan nusantara.

---------------------------------------------------------------


Monday, February 8, 2010

Apa sebenarnya program Kuasa100 ni?










Hai kawan-kawan,

Aaaargh...!! sakit belakang rasanya. Inilah penangan
Kuasa100 yang tak putus-putus masuk ke inbox saya.

Untuk pengetahuan anda semua, ramai juga yang
nak join Kuasa100ini dan ramai juga yang tak
faham apa sebenarnya Kuasa100 tu boleh buat
duit kat kita.

Ok...dipendek dan diringkaskan cerita, beginilah.

Pada suatu hari, ada 2 orang brader ni,orang Malaysia
yang telah mencipta website Kuasa100. Nama sorang tu
Ayoy dan sorang lagi Radzi.Bagi saya, diaorang ini antara
experts dalam bidang IT jugak le. Kalau tak, takkanlah
diaorang boleh terfikir nak buat program bijak macam ni.

Yang sebenarnya, program asal Kuasa100 ini adalah
salinan kepada program dari US yang berpengkalan di
New York iaitu Infinity Downline(nama je dah tahu kita
akan dapat downline infiniti).

Program Infinity Downline ni tawarkan macam-macam
produk digital dalam bentuk audio dan video tutorial.

Maknanya, sesiapa yang join bawah Infinity Downline
ni, dia dapat kelebihan untuk download macam-macam
produk digital yang bagi saya saaaaangat berguna kalau
kita guna komputer atau Internet.

Infinity Downline ni asalnya dia caj USD25 kalau nak join
diaorang. Maknanya, kalau kita nak join diaorang kita kena
bayar $25 kepada orang yang perkenalkan kita tu.

Lepas tu, kalau anda dah join dan orang lepas anda nak
join pulak diaorang bayarUSD25 pulak kepada anda.

Begitulah seterusnya, tapi satu lagi, diaorang cipta
sistem reverse 2 up. Ini saya cerita kemudian.

Cuba tengok lampiran untuk dapatkan senarai
produk yang ditawarkan. Ini baru sikit.Kalau anda
ada masa untuk explore, macam-macam lagi produk
yang ditawarkan.







KLIK PADA GAMBAR KALAU NAK BAGI JELAS SIKIT!


Dah faham dah ke? Kurang faham lagi macamana
Kuasa100 ni pulak berfungsi.

Ok...tadi saya dah explain berkenaan Infinity Downline.

Sekarang saya cerita pulak pasal Kuasa100.

Kuasa100 ni ialah satu team yang ditubuhkan untuk
uruskan Infinity Downline dengan bayaran RM100.

Ianya dianggap Infinity Downline versi bahasa melayu.

Oleh kerana, 100 peratus duit dapat kat kita dan lagi
pulak kita boleh tentukan sendiri berapa ringgit yang
boleh kita masukkan dalam profile bayaran kita, sebab
itulah team Kuasa100 ni letakkan RM100.

Diaorang sebenarnya nak letak berapa belas ratus
pun tak kisah sebenarnya. Katakan anda terer buat
program ini dengan bayaran RM50 je, anda boleh buat.
Tapi anda kena keluar dari team Kuasa100 le sebab
team ni bayarannya RM100.(Lagipun semalam -
07/02/2010saya dah kena warning dengan admin
team Kuasa100 sebab beri diskaun 50% - nasib baik
akaun saya tak kena blok).


Team kuasa100 ni ditubuhkan untuk anda join
Infinity Downline dengan bayaran RM100.

Saya dengar ada juga team lain yang letakkan
RM80 atau RM50. Itu terpulang kepada team
masing-masing. Team Kuasa100 ni, bayaran
dia RM100....fahamkan!

Ok....kalau sesiapa sahaja yang join dibawah
anda dalam Kuasa100, dia kenabayar RM100
kepada anda. Barulah dia boleh buat duit
RM100 pulak lepas tu.Itupun lepas anda
aktifkan akaun diaorang. Maknanya kalau
nak tipu tu memang payah le sebab bila bayaran
dah confirm barulah kita boleh aktifkan akaun
downline kita.

Berkenaan reverse 2 up pula....baca dengan
teliti maklumat dibawah. Kalau tak faham
betul-betul pening jugak kita nak faham ni.
Ok....downline ke 2 dan ke 4 saya akan di
reverse ke upline saya. Manakala downline
ke 2 dan ke 4, downline bawah saya akan
dapat kat saya.

Jadi, lesen yang dikatakan tu ialah anda
dapat lesen untuk dapatkan pendapatan
infiniti dari downline 2 dan 4 anda. Faham
tak?Susah juga nak fahamkan orang ni.

Cuba lihat lampiran dibawah dan tengok
betul-betul macamana reverse up tu berlaku.




KLIK GAMBAR KALAU TAK JELAS!

Jadi....kesimpulannya disini :

1. Kuasa100 adalah program berbahasa melayu
yang mengumpulkan downline melayu.

2. Kuasa100 dibuat untuk orang melayu lebih
faham untuk join Infinity Downline
(sebab penerangan dan panduannya
dalam bahasa Malaysia)

3. Kuasa100 beri peluang kepada anda
untuk buat bisnes Internet dimana
100% dapat terus kepada anda.

Lupa pulak satu lagi....kalau anda nak
maintain income secara bulanan dalam
Kuasa100 anda, anda juga kena bayar
RM100 setiap bulan kepada upline
anda kerana kalau anda tak bayar,
upline anda ada hak untuk gantung
akaun anda.

Katakan anda dah dapat 10 orang iaitu
RM1000 sebulan, takkan anda nak stopkan
program tersebut. RM1000 sebulan lagi
baik daripada tak ada langsung.

Jadi, saya harap anda faham le sikit
berkenaan Kuasa100 ni. Kalau masih
tak jelas, tak apa, emelkan kepada
saya di adminkomisen@gmail.com
dan saya akan perjelaskan secara
peribadi kepada anda nanti.

Sebelum saya lupa....SATU TAWARAN
YANG TAK PERNAH DITAWARKAN
OLEH MANA-MANA PEMEGANG
AKAUN KUASA100 SEBELUM INI
dimana sesiapa yang join saya dengan
Kuasa100 hari ini, anda akan mendapat

SISTEM EMAIL AUTORESPONDER PERCUMA

(Tiada bayaran langganan mingguan/bulanan
mahupun tahunan) yang akan dibuat oleh saya sendiri.

Oleh itu, klik link dibawah untuk sertai saya
sekarang dan anda akandiberikan Sistem
Email Autoresponder Secara PERCUMA
kepada anda selepas akaun Kuasa100 anda
diaktifkan.

http://www.kuasa100.com/?id=komisen

http://www.kuasa100.com/?id=komisen

http://www.kuasa100.com/?id=komisen


Lepas tu ikut arahan demi arahan yang
diberikan dengan sabar selepas itu.

Rebutlah peluang berganda ini sekarang
sebelum saya mengubah fikiran saya!
Layari http://www.komisen.com/ untuk melihat
TAWARAN EMAIL AUTORESPONDER PERCUMA
yang saya beritahu anda sebelum ini.

Semoga Allah memberkati segala usaha
murni kita ini, Insya Allah!

Nik Nasruddin NM
adminkomisen@gmail.com


P/S : Pada pendapat ikhlas saya, ini bukanlah program
Skim Cepat Kaya, Piramid dll sebab dengan menyertai
program ini kita dianggap membuat bisnes menjual
produk digital dimana sesiapa yang nakkan produk tersebut,
mereka perlu bayar RM100 kepada kita.

Apa pandangan anda pula?

3 comments:

  1. nice blog! sy follow blog ni..
    sy harap awk follow sy juga.. ;-)

    sy nk kongsi rahsia bagaimana sy boleh tingkatkan follower dan trafik ke blog sy dlm masa yg singkat dengan bantuan SISTEM BLOG AUTO FOLLOW YANG HEBAT!!

    ReplyDelete
  2. This is a good blog, it is encouraging to see people giving value
    through great post.Thanks

    ReplyDelete
  3. infinity downline business
    infinity downline business
    infinity downline business
    infinity downline business
    infinity downline business
    infinity downline business

    ReplyDelete

Apa komen anda???

DAPATKAN PANDUAN GOOGLE ADWORDS DALAM BAHASA MELAYU SEKARANG!

Andalah pelawat-pelawat kami!