SELAMAT DATANG KE DUNIA MEMBUAT DUIT DI INTERNET DALAM MALAYSIA!

BLOG INI MERUPAKAN BLOG RASMI SISTEM CGPRo (Commission Generator Pro) IAITU SATU SISTEM YANG MENAWARKAN ALAT PROMOSI BERBENTUK
EMAIL AUTORESPONDER YANG DIBANGUNKAN OLEH KAMI SENDIRI DI http://www.komisen.com/.

--------------------------------------------------------------

Blog ini juga membincangkan
dengan serius tentang pelbagai tips,teknik dan alat-alat bantuan promosi secara percuma dan berbayar untuk sama-sama kita
membuat duit di Internet untuk pasaran Malaysia dan nusantara.

---------------------------------------------------------------


Sunday, January 31, 2010

Saya rasa inilah program menjana duit TERHEBAT setakat ini!

Kepada semua pencari peluang di Internet,

Apa khabar,semua? Diharapkan anda sentiasa berjaya dalam apa
sahaja yang anda lakukan.

Hari ini saya nak berkongsi makluman PENTING untuk
kepentingan kita bersama. Benarkan saya menceritakan
bagaimana untuk kita memenuhkan akaun kita dengan
limpahan RM100 setiap hari tanpa henti dengan system
auto-sponsor Team Kuasa100.

Sebelum ini saya agak susah untuk mempercayai
satu-satu program menjana duit di Internet. Kalau
saya nak buat promosi pun hanya program yang
betul-betul establish dan terjamin sahaja yang
boleh dibuat promosi.

Team Kuasa100


Akan tetapi, saya lihat program ini lain daripada
yang lain. Bukan saya sengaja buat-buat cerita
tapi cara persembahannya agak berlainan dengan
program lain.

Kalau program lain, kita kena buat bayaran kepada
admin, lepas tu admin akan bayar % komisyen
kepada kita. Maknanya, kalau admin nak tipu memang
senang-senanglah.(Bukan semua admin begitu)

Dengan program ni, 100% bayaran terus ke
akaun kita. Bukan sahaja sekali bayaran
tetapi setiap bulan. Maknanya kalau downline
nak maintain income dia dalam program ni,
dia mesti buat bayaran kepada kita.

Satu lagi, downline ke 2 dan ke 4 akan diberikan
kepada upline kita. Sama juga dengan kita…maknanya,
downline ke 2 dan ke 4 downline kita akan dapat kat kita.

Bayangkanlah….satu downline RM100, kalau dapat
1 orang pun dah balik modal sebab diaorang terus
bayar ke akaun kita. Kalau dapat 5 orang RM500,
kalau diaorang maintain bayaran bulan-bulan,
dah dapat RM500 sebulan.

Dengan join program ini kita dianggap menjadi
ejen kepada syarikat tersebut untuk jual produk digital.
Tapi bezanya, duit jualan tersebut 100% milik kita.

Team Kuasa100 ini adalah team Malaysia yang
mempromosikan produk dalam http://www.infinitydownlines.com/.
Dengar nama pun kita dah boleh agak yang anda akan dapat
infiniti downline. Maknanya tiada had downlines sebab
semua untung terus dapat kat kita.

Anda bukan sahaja boleh promote di Malaysia tapi
seluruh dunia dan yang paling bestnya inilah salah
satu program yang boleh menerima bayaran samada
tunai, cek, kad kredit dan banyak lagi syarikat
pengendali kad kredit(pihak ke 3) seperti Paypal,
Safepay, Alertpay dll.

Bagi saya inilah antara program menjana duit yang
paling HEBAT saya pernah jumpa sepanjang 3 ke
4 tahun berkecimpung dengan bisnes Internet s
ehinggakan saya stopkan dulu program-program lain,
untuk berikan 150% tumpuan kepada program ini.

Kalau anda nak join saya untuk mengubah hidup kita
dalam tahun 2010 ini, sertai saya melalui link yang
saya sediakan dibawah. Panduan yang diberikan
cukup lengkap untuk memulakan langkah anda.

Kali ini saya akan berikan nombor telefon saya di
019-5622510 walaupun sebelum ini saya tak pernah
beripun kerana bimbang ganggu privasi. Oleh kerana
saya memang bersungguh-sungguh nak berjaya dengan
program ini, anda boleh hubungi saya ditalian diatas
untuk kita sama-sama Berjaya dengannya nanti.

Kalau tak nak call pun tak apa, mungkin malu nak bercakap….
emelkan sebarang pertanyaan kepada saya di
adminkomisen@gmail.com untuk bertanya apa sahaja
kepada saya nanti.

Klik link dibawah ini untuk bersama-sama saya mengubah
hidup kita nanti. Kalau sesiapa yang tahu tentang
Sistem CGPro terutama pelanggan Sistem CGPro,
mereka akan tahu bagaimana komitmen saya
dengan bisnes Internet ini.

Klik link dibawah ini dan masukkan maklumat anda
dibahagian bawah sekali website tersebut dan
kemudian klik “Langgan Segera”. Ikuti arahan
dengan sabar dan jika ada masalah, sila maklumkan
kepada saya semula :

http://www.kuasa100.com/?id=komisen

http://www.kuasa100.com/?id=komisen

http://www.kuasa100.com/?id=komisen

Modal permulaan anda hanyalah RM100, dapat
seorang pun dah balik modal. Apa yang akan
berlaku seterusnya hanya bergantung kepada
diri anda sendiri dan kuasa Allah.

Marilah bersama-sama kita serius untuk mengubah
hidup kita. Niatkan kalau ada rezeki dari Allah nanti,
sedekahkanlah sebahagian kepada orang yang memerlukan,
Insya Allah! Allah akan melipatkaligandakan lagi rezeki
kita nanti.

Semoga tahun ini, tahun berjaya untuk kita semua!

Sekian dan Selamat Maju Jaya,

Nik Nasruddin NM
adminkomisen@gmail.com
Tel : 019-2254028

P/S : Jika anda ingin mencuba BISNES SECARA POS,
sila smskan nama dan alamat penuh anda ke 0195622510
untuk maklumat PERCUMA.

No comments:

Post a Comment

Apa komen anda???

DAPATKAN PANDUAN GOOGLE ADWORDS DALAM BAHASA MELAYU SEKARANG!

Andalah pelawat-pelawat kami!