SELAMAT DATANG KE DUNIA MEMBUAT DUIT DI INTERNET DALAM MALAYSIA!

BLOG INI MERUPAKAN BLOG RASMI SISTEM CGPRo (Commission Generator Pro) IAITU SATU SISTEM YANG MENAWARKAN ALAT PROMOSI BERBENTUK
EMAIL AUTORESPONDER YANG DIBANGUNKAN OLEH KAMI SENDIRI DI http://www.komisen.com/.

--------------------------------------------------------------

Blog ini juga membincangkan
dengan serius tentang pelbagai tips,teknik dan alat-alat bantuan promosi secara percuma dan berbayar untuk sama-sama kita
membuat duit di Internet untuk pasaran Malaysia dan nusantara.

---------------------------------------------------------------


Wednesday, March 3, 2010

Rasa macam nak menangis tengok duit masuk dalam program ni!

Hai kawan-kawan,

Bertemu lagi kita dalam pelbagai artikel dan maklumat penting tentang
pelbagai program menjana duit di Internet - dalam dan luar Malaysia.

Saya ada cerita penting yang saya nak kongsikan
dengan anda dan saya nasihatkan supaya anda juga
mengambil tindakan bijak anda selepas
anda baca apa yang akan saya tulis kat sini.

Sebelum tu, cuba klik gambar kat bawah dan
lihat bagaimana dalam masa 1 hari sahaja hampir
135 emel masuk memaklumkan tentang bayaran
komisyen yang saya dapat hasil daripada penyertaan
saya dalam satu program HEBAT ini!

Klik gambar diatas untuk lebih jelas.
Ini hanya sebahagian sahaja.
Lepas tu klik butang "Back" kat atas
untuk balik semula ke page ni.

Lepas je saya tengok jumlah emel masuk tu, saya log
in pula akaun saya dalam program tersebut. Hampir
mengalir air mata saya sebab tengok komisyen saya
pada hari ini sahaja menjangkau RM508 walaupun
saya baru je daftar semalam dengan modal RM1,500.


Cuba klik gambar dibawah untuk lihat bukti
bayaran tersebut dengan lebih jelas.


Klik gambar untuk lebih jelas.
Lepas tu klik butang "Back" kat atas
untuk balik semula ke page ni.


Income yang saya dapat ni pun saya tak buat
apa-apa promosi pun sebab sibuk sikit hari ni.
Saya rasa kalau saya buat promosi, lagi bertimbun le
income saya agaknya.

Cuba lihat gambar kat bawah pula untuk tengok
income yang saya dapat semalam dimana tak sampai
sejam saya daftar...dah dapat RM265 dah.



Klik gambar untuk lebih jelas.
Lepas tu klik butang "Back" kat atas
untuk balik semula ke page ni.


Upline saya yang ajak saya join program ni iaitu
Kak Hanan lagi le, baru 5 hari masuk dan balik modal dah.
Satu hari punya income yang dapat
paling kurang RM20 dan boleh capai RM200.

Saya rasa anda patut join program ni kalau inginkan
satu program menjana duit sambil menggunakan
servis sms ni.

Program ini ialah Program 1Malaysiasms
dibawah syarikat GlobalSurf Sdn Bhd.
Kalau anda join saya sekarang, saya pasti
anda akan berterima kasih dengan
saya nanti.

Bagaimana nak join? Senang je....hanya guna
handphone sahaja.Dengan cara sms.

Nasihat saya anda gunakan handphone orang
lain dulu seperti handphone wife
atau siapa sahaja..jangan guna handphone
sendiri lagi. Kalau dah confirm baru guna
handphone sendiri.

Untuk anda mula menyertai saya dengan
program ini dan anda pun nak akaun
anda seperti akaun saya, sila ikuti
langkah-langkah dibawah :

Langkah 1

Taip di handphone anda :

1M
jarak REG jarak 60192254028 jarak Nama Penuh Anda

hantar ke 36553


(Note: 60192254028 adalah no penaja anda,

jangan ditukar kepada no anda)


Langkah 2


Bila dapat maklumbalas dari server company
tentang ID dan password untuk akaun anda,
sila taip pula maklumat dibawah untuk aktifkan
akaun anda tersebut :

ON Jarak 1MACC

Hantar ke 36553

Lepas tu, log in ke akaun program anda di
www.1Malaysiasms.com dan masukkan
profile anda.

Lepas tu, klik kepada bahagian
"Incentives" dan lihat berapa income
anda yang anda bakal hilang jika anda
tak update sekarang di bahagian "Bonus lost".

Apa yang boleh saya katakan kepada anda
ialah join FREE dulu, lepas tu tengok
apa yang terjadi kalau anda tak upgrade sekarang!

Saya tak pernah jumpa program yang dapat
income secepat ini dan saya mahu
anda juga begitu!

Kalau anda rasa pening nak faham
apa yang program ini tawarkan, sila sms saya
di adminkomisen@gmail.com dan
anda pasti akan dapat jawapannya!

Kita jumpa dipuncak.

Nik Nasruddin NM
adminkomisen@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Apa komen anda???

DAPATKAN PANDUAN GOOGLE ADWORDS DALAM BAHASA MELAYU SEKARANG!

Andalah pelawat-pelawat kami!