SELAMAT DATANG KE DUNIA MEMBUAT DUIT DI INTERNET DALAM MALAYSIA!

BLOG INI MERUPAKAN BLOG RASMI SISTEM CGPRo (Commission Generator Pro) IAITU SATU SISTEM YANG MENAWARKAN ALAT PROMOSI BERBENTUK
EMAIL AUTORESPONDER YANG DIBANGUNKAN OLEH KAMI SENDIRI DI http://www.komisen.com/.

--------------------------------------------------------------

Blog ini juga membincangkan
dengan serius tentang pelbagai tips,teknik dan alat-alat bantuan promosi secara percuma dan berbayar untuk sama-sama kita
membuat duit di Internet untuk pasaran Malaysia dan nusantara.

---------------------------------------------------------------


Sunday, December 20, 2009

AZAM BARU 2010 DENGAN BISNES INTERNET ANDA!

Hai,

Seperti yang dijanjikan hari ini saya akan kongsikan dengan anda azam tahun baru yang patut ada pada anda untuk berjaya dengan bisnes Internet anda pada tahun 2010.

Azam tahun baru ini semestinya ada pada setiap bisnesman Internet yang serius seperti anda. Kenapa perlu mencuba kaedah "try and error" dalam bisnes Internet sedangkan ada cara yang anda boleh ikuti untuk berjaya di Internet.

Ok....apakah azam tahun baru 2010 tersebut?

Ikuti langkah-langkah mudah berikut untuk anda memulakan azam anda tersebut :

1. Pilih 1 atau 2 atau 3 program menjana duit anda yang anda sertai sebelum ini yang benar-benar boleh menjana duit di Internet. Jika anda ada banyak program membuat duit yang disertai sebelum ini, kecilkan jumlah program tersebut kepada program yang anda rasa-rasa boleh menjana duit untuk anda.

Saya rasa hanya anda yang tahu program mana yang anda rasa boleh menjana duit tersebut.

Apa yang penting, program tersebut mestilah lain daripada yang lain, memberikan komisyen atau untung yang besar atau program yang menjadikan sesiapa yang join anda selepas itu terus bank in kan duit mereka ke dalam bank anda tanpa tunggu peringkat-peringkat tertentu.

2. Ok...kalau dah pilih program tersebut senaraikan program mana yang paling atas, kedua, ketiga dan seterusnya.

3. Kalau dah susun, mulakan usaha anda untuk mengiklankannya dengan menggunakan pelbagai cara iklan yang disyorkan.

Bagi anda yang inginkan bantuan secara sistematik untuk iklankan program anda tersebut samada dari segi dimana nak iklankannya, bagaimana nak iklankannya, berapa kerap nak iklankannya dan pelbagai perkara berkenaan pengiklanan ini, sertai kami di www.komisen.com untuk mendapatkan bantuan-bantuan tersebut.

Disini juga saya tunjukkan jadual bulanan perancangan Bisnes Internet 2010 sebagai rujukan kepada anda.


Klik gambar diatas untuk melihat cadangan jadual bulanan 2010 untuk lebih jelas


MAKLUMAN : Bagi pelanggan-pelanggan Sistem CGPro kami sebelum ini, sila emailkan secara peribadi kepada saya di adminkomisen@gmail.com jika anda berminat untuk mendapat bantuan-bantuan peribadi tersebut beserta dengan jadual lengkap setiap bulan untuk anda menguruskan bisnes Internet anda dengan lebih teratur lagi.Ingat, saya dah berjanji untuk memberikan bantuan demi bantuan selepas jualan kepada anda tanpa kos satu senpun, jadi tiada bayaran yang perlu dibuat untuk anda.

Kenapa saya perlukan email peribadi anda, kenapa tidak saya berikan kepada semua pelanggan saya? Mudah sahaja....dengan cara itu, saya akan tahu siapa yang serius dan bersungguh-sungguh untuk berjaya dan siapa yang tidak.Dengan itu, mudahlah untuk saya membantu mereka ini tanpa membuang masa saya membantu orang yang tak mahu berjaya!

Jadi, azam anda tahun hadapan yang saya syorkan ialah mengecilkan program membuat duit yang anda sertai sebelum ini, pilih program yang betul-betul menjana duit untuk anda dan lakukan aktiviti pengiklanan secara teratur dan tersusun secara sendiri atau dengan bantuan kami.

TAHUKAH ANDA....94% BISNES INTERNET BERJAYA KERANA PROMOSI, PROMOSI DAN PROMOSI.

Jadi, untuk anda menguruskan bisnes Internet anda ini dengan lebih berjaya dan tersusun, anda perlukan satu kaedah pengiklanan yang teratur supaya anda benar-benar berjaya dengan bisnes Internet anda tersebut.

Bukan semua yang tahu bagaimana nak uruskan bisnes Internet mereka tapi ramai yang hentam sahaja dan bergantung kepada nasib sahaja - kalau nasib baik berjaya, nasib tak baik lingkup.

Untuk mencapai azam baru 2010 tersebut anda perlukan sasaran dan langkah demi langkah untuk menuju sasaran tersebut.

INGAT : Kepada anda yang masih belum menyertai kami, sila layari website kami di www.komisen.com, dapatkan Sistem CGPro kami dan anda akan layak mendapat bantuan secara peribadi beserta bantuan lengkap dalam bentuk jadual bulanan untuk anda berjaya dengan bisnes Internet anda tahun depan. Rebutlah peluang ini sebelum kami mengubah fikiran kami!

Selamat Berjaya kepada anda semua diluar sana,

Nik Nasruddin NM
adminkomisen@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Apa komen anda???

DAPATKAN PANDUAN GOOGLE ADWORDS DALAM BAHASA MELAYU SEKARANG!

Andalah pelawat-pelawat kami!