SELAMAT DATANG KE DUNIA MEMBUAT DUIT DI INTERNET DALAM MALAYSIA!

BLOG INI MERUPAKAN BLOG RASMI SISTEM CGPRo (Commission Generator Pro) IAITU SATU SISTEM YANG MENAWARKAN ALAT PROMOSI BERBENTUK
EMAIL AUTORESPONDER YANG DIBANGUNKAN OLEH KAMI SENDIRI DI http://www.komisen.com/.

--------------------------------------------------------------

Blog ini juga membincangkan
dengan serius tentang pelbagai tips,teknik dan alat-alat bantuan promosi secara percuma dan berbayar untuk sama-sama kita
membuat duit di Internet untuk pasaran Malaysia dan nusantara.

---------------------------------------------------------------


Saturday, January 9, 2010

Bagaimana Email Autoresponder Boleh Buat Duit Ketika Tidur? - Bahagian 1

Hai kawan-kawan,

Apa sebenarnya Email Autoresponder ni? Dah setahun
saya iklankan email autoresponder ni dan dah ramai yang
mendapatkannya tetapi mungkin ada lagi yang belum
begitu faham dengan apa itu Email Autoresponder dan
boleh ke ianya buat duit semasa kita tidur?

Saya akan ceritakan kepada anda dengan bahasa yang
mudah difahami supaya tak pening kepala anda nanti.

Email autoresponder ada 2 jenis. Pertama, kalau kita
dah setkan awal dalam email anda, sesiapa yang email
kepada anda mereka akan dapat email balasan secara
automatik.

Syarikat email biasa banyak yang buat cara ni. Contohnya,
gmail....kalau kita tak ada dalam pejabat, kita boleh buat
email autoresponder beritahu yang kita tak ada dalam pejabat.
Jadi, tahulah si penulis email itu yang anda tak ada kat pejabat.

Satu lagi, email autoresponder yang kita boleh setkan
sehingga berpuluh email balasan tanpa kita taip secara manual.
Maknanya, kalau ada orang berikan nama dan email mereka
dalam borang yang anda sediakan, mereka akan dapat
rangkaian email-email daripada anda sehingga habis kitaran
email tersebut.

Kalau mereka nak berhenti terima email anda,
mereka boleh klik link "unsubscribe"
pada bahagian bawah setiap email tersebut.

Email autoresponder jenis kedua inilah yang boleh
menjana duit ketika tidur jika betul caranya.

Lagipun, email autoresponder cara kedua ini memang
digalakkan oleh Pakar Pemasaran Internet Antarabangsa
sebagai satu cara promosi program membuat duit atau produk
anda.

Pakar Internet antarabangsa juga memberi pendapat
mereka yang jualan biasanya akan dijanakan selepas emel
anda yang ke 5 dan ke atas dan dengan sebab itulah
disini saya tekankan bahawa kita memang boleh buat
duit ketika tidur dengan email autoresponder ini.

Sebagai buktinya, pagi ini semasa saya buka Internet
untuk membaca emel saya, tak semena-mena ada emel
tempahan masuk yang memberitahu saya tentang tempahan
sistem saya dah makluman duit masuk dalam bank saya.

Tengok....dengan guna email autoresponder yang saya
setkan sebelum ini, duit dengan tak semena-mena masuk
dalam akaun bank saya. Lagipun semalam, 09/01/2010
Sabtu, saya sibuk mengemas rumah saya. Tak buka Internet
pun.

Banyak lagi sebenarnya bukti yang boleh saya berikan
tapi takut nanti anda kata, semua orang boleh cerita
macam tu....ntah betul ntah tak, cerita tu.

Tak mengapa...tak percaya tak apa! Kalau anda
betul-betul gunakan Sistem Email Autoresponder ini,
barulah anda percaya dengan kata-kata saya tersebut.

Ok...ini sahaja dahulu cerita email autoresponder
bahagian 1 pada kali ini. Ini adalah sebagai pembukaan
kepada tahun 2010 yang lebih cemerlang untuk
Bisnes Internet anda....

Bagi sesiapa yang masih belum dapatkan Sistem Email
Autoresponder PERCUMA kami, ditambah lagi dengan
website sendiri untuk anda dan Pengurusan Internet anda
yang lebih tersusun, sila klik disini di www.komisen.com.

Dan bagi mereka yang dah berikan nama dan email
mereka dalam www.komisen.com tersebut, sila klik
kepada link yang disediakan sebelum ini dalam emel-emel
yang anda terima daripada adminkomisen@gmail.com
untuk mendapatkan 3 langkah mudah bagaimana untuk
menempah sistem hebat kami tersebut!

Jumpa lagi dalam artikel "Bagaimana Email Autoresponder
Boleh Buat Duit Ketika Tidur? - Bahagian 2" pula nanti.

Bai...

Nik Nasruddin NM
adminkomisen@gmail.com

1 comment:

  1. Perkongsian yang sangat menarik....saya sedang survey best autoresponder to be used

    ReplyDelete

Apa komen anda???

DAPATKAN PANDUAN GOOGLE ADWORDS DALAM BAHASA MELAYU SEKARANG!

Andalah pelawat-pelawat kami!